maanantai 16. heinäkuuta 2012

BOCHUM TOTAL -festariraportti osa 4

SUNNUNTAI 8.7.


13:30 Miäs herättää aamupuurolle. Ei nämä kuuden tunnin yöunet riitä.
15:00 Kylmä suihkukaan ei oikein auta. Tuskin jaksan tänään enää festareille.
- - -
21:15 Saapuminen festarialueelle. Illan ja festareiden viimeinen esiintyjä päälavalla. Kuuntelen sitä terassilla ja juon siideriä.
21:30 Parikymppiset kokkipojat houkuttelevat minua klubille festareiden päätösbileisiin. En lupaa lähteä, koska olen vanha ja väsynyt.
22:15 Kantabaarissani on vielä livemusaa. Siirryn sisätiloihin kuuntelemaan sitä ja juomaan siideriä.
23:45 Parikymppiset tarjoilijatytöt houkuttelevat minua klubille festareiden päätösbileisiin. En lupaa lähteä, koska olen vanha ja väsynyt.
00:15 Nyt ne juottavat minulle snapsia ja niiden pomo lupaa minulle ilmaisen sisäänpääsyn klubille. Minä pysyn lujana. Ja juon lisää siideriä.
01:20 Tilaan laskun. Joudun maksamaan yhden siiderin. En jaksa enää huomauttaa virheellisistä laskuista.
01:30 Vieläkin ne parikymppiset houkuttelevat minua klubille, eivätkö ne näe kuinka vanha ja väsynyt olen?
01:40 Poistun baarista ja festarialueelta.
01:50 Yllätän jopa itseni, kun huomaan kävelleeni sittenkin suoraan kotiin poikkeamatta klubilla festareiden päätösbileissä.
02:00 Kaadun sänkyyn.

Ei kommentteja: