tiistai 12. kesäkuuta 2012

Kampaajalla kuultua


Kampaaja  - n. 165 cm, n. 45 kg: "No mutta ethän sä ole lihava, mun pitäis saada tää mun roikkuvatsa pois, kato nyt tätä!" (Puristaa samalla sormiensa väliin pienen siivun vatsanahkaa.)
Asiakas - n.175 cm, n. 50 kg: "No on mulla muutama kilo vielä liikaa. Vuosi sittenhän mä olin kymmenen kiloa painavampi."
Kampaaja: "Kyllä mä varmaan menen kirurgille tämän mahaläskin poistattamaan. Paljonko sä maksoit sun silikoneista?"
Asiakas: "Kuus tonnia."
Kampaaja: "Aika paljo. Mä tunnen yhen, joka olis tehny sen kolmella, kolmellapuolella tonnilla."
Asiakas: "No joo, mut pakko oli kun imetyksen jälkeen oli niin kauheen näköset."
Kampaajan ystävätär: "Kauanko sä imetit?"
Asiakas: "Neljä kuukautta."

Käydään läpi kaikkien synnytykset, imetykset, lastenkasvatusongelmat ja ex-miehet. Ei vain omat, vaan myös kaikkien tuttavien. Keskusteluun osallistuu myös paikalle ilmestynyt kampaajan pojan lapsenvahti.

Asiakas poistuu. Kampaajan ystävätär poistuu. Lapsenvahti poistuu.

Kampaaja: "Onhan tää vähän hassua, pari liikakiloa ja silleen... Nyt kun mulla on tää sairaus, niin sitä ajattelee, että terveys on kuitenkin kaikkein tärkeintä. Sitä aina ennen ajatteli, että joo, joo, terveyspä niin, mutta sitten kun sitä sairastuu, niin sitä oikeesti tajuaa, että se merkkaa paljon. Ei muu oo niin tärkeetä, että ihan turhaan sitä murehtii muista asioista. Kun vaan sais olla terve."
Virpi - 170 cm, yli 50 kg: "Mmmhh..."

Viisi minuuttia myöhemmin:

Kampaaja: "Hei, mä just muistin, mä oon menossa perjantaina taas Botox-bileisiin. Haluut sä tulla mukaan?"

1 kommentti:

maijulainen_ kirjoitti...

sä et halua, mä en halua, hän ei halua, he eivät halua, ketkään eivät oikeesti halua. mennä botox-bileisiin. ziisus.
terv. vanha ja melko terve